Tina Andersson

tina-andersson

Som administrativ kundsupport hos oss på Colly Verkstadsteknik är du med och stöttar affärer och smarta lösningar tillsammans med våra säljare. Kundkontakterna är främst inom fordon-, gruv- och övrig verkstadsindustri i hela Sverige. 

Vi ställer några frågor till Tina Andersson som är kundsupport på Colly Verkstadsteknik. 

Hur länge har du arbetat på Colly Verkstadsteknik? 

Jag har jobbat här i 23 år. 

Vilka är fördelarna med att jobba hos er? 

Colly Verkstadsteknik är en mycket bra arbetsgivare som är mån av att du ska må bra och har bra förmåner som flextid, försäkringar etc. Jag har roliga och snälla medarbetare som tillsammans skapar en bra lagkänsla. Du får möjlighet att styra din arbetsdag i ganska stor utsträckning – frihet under ansvar. Ingen dag är den andra lik – det blir aldrig långtråkigt! Du får vara med och påverka utvecklingen på företaget – din röst och insats är viktig. 

Vilka egenskaper behöver man ha för att trivas i jobbet? 

Du behöver ha ett eget driv, att vilja göra sitt bästa för gruppen och kunderna. Vara social och en lagspelare, att kunna hoppa in och hjälpa till där det behövs och prioritera om i din planering. Våga säga vad man tycker. 

Vilka utmaningar finns i ditt jobb? 

Klara av att arbetsbördan varierar från dag till dag – man lär sig att prioritera det som är viktigast och att acceptera att ibland så är inte skrivbordet tomt när man går hem och tänka att det är en ny dag imorgon. Det är viktigt i dom lägena också att berätta för gruppen hur min situation ser ut och att be om hjälp.  

Hittar du inte vad du söker?

Kundservice är öppen mån-tors: 08–16:30 och fre: 08–16 (lunchstängt 12–13)
kontakt